Lada va lansa nu mai puțin de cinci modele complet noi, în următorii trei ani. Astfel, până în 2017, gama constructorului din Togliatti se va îmbogăți cu două crossovere, un sedan, un hatchback și un SUV, toate dezvoltate cu ajutorul noilor proprietari, francezii de la Renault.
La baza viitoarelor modele va sta platforma entry-level, de clasă B, a Alianței Renault-Nissan, adică platforma folosită în prezent și de Dacia. Cele două branduri vor împărți, în viitorul apropiat, și un nou motor aspirat pe benzină, care va fi produs în uzina AvtoVAZ din Rusia.
Prima Lada cu tehnologie Renault/Dacia va vedea lumina zilei la finele lui 2014 și va fi un sedan de clasă B, succesor direct pentru Priora. Un an mai târziu, rușii vor prezenta o variantă hatchback și un crossover de oraș, bazat pe aceeași platformă, model așteptat să rivalizeze, cel puțin din punct de vedere conceptual, cu Ford EcoSport sau Nissan Juke.
Avalanșa de modele noi nu se va opri, însă, aici. Tot în 2016, gama Lada se va îmbogăți cu un crossover compact. Acesta va fi, practic, versiunea de serie a conceptului X-Ray, urmând să devină cea mai scumpă Lada lansată vreodată.
În 2017, venerabila Niva va intra, în sfârșit, în cărțile de istorie. Produsă fără modificări majore din 1977, aceasta va preda ștafeta unui SUV modern, care va păstra, însă, excelentele abilități off-road ale modelului actual, pentru a face față celor mai dificile provocări din tundra siberiană.