Ionuţ Gheorghe este noul director de marketing pentru mărcile Dacia și Renault în România. Acesta preia de la 1 aprilie responsabilităţile deţinute anterior de Mihai Bordeanu, noul șef de vânzări al mărcilor Dacia şi Renault, pe pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta.
Ionuţ Gheorghe s-a alăturat echipei Renault România în anul 2006 și are o experienţă de 19 ani în domeniu, debutând în industria auto la importatorul Fiat Auto Italia. S-a alăturat companiei Renault în 2006, ca brand manager Nissan. Din 2012, a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu (EMEA).
„După 8 ani dedicaţi mărcilor Nissan şi Infiniti, revenirea în România îmi oferă provocarea de a conduce marketing-ul a două mărci puternice ale Alianţei Renault Nissan. Sunt convins că voi face o echipă bună cu liderul pieţei auto din România şi împreună vom continua să menţinem traiectoria de succes a ultimilor ani”, a declarat Ionuţ Gheorghe.
Mihai Bordeanu, proaspăt instalat și-a început cariera la Renault în 2010, odată cu preluarea funcției de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru marcile Dacia si Renault. „Este o dublă provocare. Pe de-o parte, voi face marketing în „casa” marketingului (Marea Britanie), testând şi experimentând instrumente noi, mai ales în zona de comunicare online. Pe de altă parte, am ocazia de a activa pe a doua piaţă din Europa ca mărime. Sper, cu echipele de aici, să fac din marca Dacia un jucător de luat în seamă pe piaţa din Marea Britanie”, a declarat Bordeanu.