Noul model va debuta pe piață în primăvara acestui an și va fi oferit în două versiuni de caroserie – hatch cu 3 și 5 uși. În realitate, modelul are un plus de șarm raportat la percepția construită din imagini. Din perspectiva designului, are ingredientele necesare pentru a deveni un jucător important pe piață în segmentul său. Interiorul este locul unde Peugeot marchează un salt semnificativ raportat la vechea generație.
Materiale mult mai bune, o finisare atentă, totul contribuie la o stare de bine la bordul modelului francez. Un alt plus este spațiul interior, suficient de generos chiar și pentru locurile spate. La debutul comercial vor fi disponibile opt motorizări, un alt argument important în acest segment. Este vorba despre cinci motorizări pe benzină și trei diesel. Benzină – 1.0 VTi (68 CP), 1.2 VTi (92 CP), 1.4 VTi (95 CP), 1.6 VTi (120 CP) și 1.6 THP (156 CP). Cel mai mic propulsor diesel este 1.4 HDi de 68 CP care este oferit și în versiunea e-HDi tot de 68 CP. Apoi urmează 1.6 e-HDi de 92 CP sau 115 CP.
Versiunea 1.4 e-HDi este creditată cu un consum mediu de 3,4 litri. Modelul se laudă cu un portbagaj de 285 litri și o masă de 1.050 kg. În Franța prețul de start este de 11.950 euro pentru versiunea în trei uși. Pentru versiunea de caroserie cu 5 uși diferența de preț este de aproximativ 500 de euro. În standul Peugeot, noul model era susținut de cele două proiecte 208 GTi Concept și 208 XY Concept.