Audi a avut, după cum anunțase din timp, o ofertă completă la standul din salonul de la Geneva. Un model premieră mondială, A3, nedezvăluit publicului decât cu câteva ore înainte de prima conferință de presă, versiunea 4×4 a lui A6 botezată ca de obicei allroad, dar și două exemplare performante, realizate de divizia sport: RS4 Avant și TT RS Plus Coupe și Roadster.
Despre A3 s-a scris deja foarte mult, deși a fost expus de numai câteva zile. A suferit foarte multe transformări, în ciuda faptului că vizual acest lucru se percepe cu greu. Platforma nouă (cea pe care se va construi Golf 7), care aduce un ampatament mărit mașinii, este cea care stă la baza tuturor transformărilor. O greutate mai mică, proporții schimbate la partea frontală, și setări noi ale trenului de rulare. Noutățile de design sunt grila, cu faruri aproape identice cu A4, iar la interior un bord mai luxos și multă tehnologie, inclusiv sisteme care anterior se regăseau pe A6. Motoarele încep cu 1.4 TFSI și se încheie, deocamdată, cu 2.0 TDI, însoțite de cutie manuală sau S-tronic.
A6 allroad vine firesc, într-o nouă generație, după ce a fost lansată deja limuzina. Motoarele sale sunt cunoscute deja, cu cilindree de 3.0 litri, atât benzină, cât și diesel. Acestea din urmă se declină în 3 versiuni de putere, 204 CP, 245 CP și 313 CP, fiind anunțată și o variantă Clean Diesel de 245 CP.
Din punct de vedere sportiv, RS4 Avant este cel mai important exponat, acesta fiind echipat cu motorul 4.2 litri V8, de 450 CP, care îi imprimă o accelerație de 4,7 secunde de la 0 la 100 km/h. În același timp, cunoscutul model TT, în varianta sportivă RS, lansată tot la Geneva acum 3 ani, are parte de o evoluție numită Plus, ca urmare a creșterii puterii motorului cu 20 CP. Ambele versiuni de caroserie, Coupe și Roadster, beneficiază de acest upgrade.
Dincolo de aceste modele, proaspăt lansatul A1 Sportback a primit în familia sa și versiunea quattro, una exclusivistă, cu 256 CP, produși de un 2.0 litri turbo.