Ford a prezentat, în sfârșit, versiunea de serie a lui B-Max la Geneva, după ce anul trecut, la același salon, modelul era expus sub forma unui concept-car.
Diferențele cele mai importante între cele două variante sunt mai mult funcționale, începând cu ușile electrice, care au dispărut. Trăsătura principală a mașinii este absența stâlpilor centrali, așa-numiții piloni B.
Detaliile tehnice cuprind platforma comună cu modelul Fiesta, dimensiuni specifice monovolumelor, cu o înălțime mai mare cu 12 centimetri decât modelul de clasă B, dar și 11 centimetri în plus.
Motoarele prezentate includ cel mai mic și mai economic propulsor de la Ford, 1.0 litri, produs tot la Craiova, cu două variante de putere, 100 și 120 CP, pe lângă acesta fiind oferite 1.6 litri, 105 CP, și 1.4 litri, 90 CP, pe benzină, și 1.5 litri, 75 CP, și 1.6 litri, 95 CP, ambele diesel.
Deși B-Max este concurent cu Dacia Lodgy, ambele aflându-se în aceeași clasă, ele vor ținti clienți diferiți, datorită prețurilor și dotărilor diferite. Deși Ford nu a anunțat încă prețurile pentru piața din România, este de așteptat ca acestea să fie cu cel puțin 2.000 de euro mai mari decât cele ale modelului construit de Dacia în Maroc. Lansarea în România va avea loc peste circa 2 săptămâni.
Standul Ford de la Geneva a mai cuprins primul automobil full electric din istoria Ford, un Focus alimentat de la baterie, versiunea sportivă Fiesta ST, conceptul Tourneo Custom și face-liftul SUV-ului Kuga.