autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: joi, apr. 5th, 2012

Dacia se gândește să renunțe la numele Logan

Publicația germană Auto Motor und Sport lansează o informație extrem de importantă pentru strategia de marketing a mărcii Dacia. Astfel, se pare că șefii Renault iau în calcul posibilitatea ca a doua generație a sedanului Logan să nu mai poarte acest nume. Motivul principal ar putea fi imaginea de low-cost pe care o are modelul, dar și vânzările cu tendințe de scădere pe piețele vestice. Intențiile celor de la Renault și Dacia sunt oricum orientate în direcția creșterii de imagine pentru brandul românesc, tocmai pentru a genera mai multă încredere din partea clienților și implicit de a crește prețurile viitoarelor modele.

Revista germană citează surse din apropierea grupului Renault și din mediul de afaceri. Informația susține posibilitatea continuării doar cu versiunea Logan MCV, dar una nouă bazată pe viitoarea generație a lui Sandero.

Dacia a reprezentat un succes pe piețele europene, compania de la Colibași fiind cel mai mare exportator al României. Dacă în 2004 Dacia vindea la export 16.000 de autoturisme, în 2011 a atins valoarea record de 312.366 de unități vândute, cele mai multe pe teritoriul UE. Inițial, modelul Logan a fost cel care s-a vândut foarte bine, mai ales în Germania. Ulterior, acesta a scăzut în preferințele publicului, atenția fiind îndreptată asupra lui Sandero.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>