Dacia continuă să fie cel mai dinamic brand pe piața din Franța. Vânzările constructorului argeșean s-au apreciat cu 17,9%%, în ianuarie, iar cota de piață a urcat de la 6,1% la 7,16%, potrivit datelor prezentate luni de CCFA – Asociaţia Constructorilor Francezi de Automobile.
Luna trecută, Dacia a livrat în Hexagon 8.980 de mașini, față de numai 7.600 de unități cu un an în urmă. Sandero a fost cel mai cerut model, urmat îndeaproape de Duster și Logan.
Piața franceză a cunoscut și ea un ușor reviriment, înmatriculările de mașini noi depășind pragul de 125.000 unități, pentru prima dată în ultimele șase luni. Per total, brandurile prezente în Hexagon au comercializat 125.477 mașini, cu 1% mai mult decât în ianuarie 2013.
Vânzările cumulate Dacia-Renault au crescut cu 12,4%, până la 34.151 unități, grație succesului de care se bucură crossover-ul Captur și noua generație Sandero. Brandul Renault a înregistrat un avans de 10,5%, în ianuarie, grupul francez consolidându-și poziția de lider, cu o cotă de piață estimată la 27,22%.
Piața europeană își revine treptat după picajul din ultimii șase ani, Franța fiind una dintre țările cele mai grav afectate de criza din industria auto.
[…] Dacia continua sa fie cel mai dinamic brand pe piata din Franta. Vanzarile constructorului argesean s-au apreciat cu 17,9%%, in ianuarie, iar cota de piata a urcat de la 6,1% la 7,16%, potrivit datelor prezentate luni de CCFA – Asociatia Constructorilor Francezi de Automobile, citate de autoindustry.ro. […]