Conceptul M135i are ca punct de plecare noua generație BMW Seria 1, dar rafinată de departamentul M Performance. Constructorul german nu dorește să altereze imaginea legendarului M1, de aceea produsele virile ale Seriei 1 vor continua să poarte o titulatură ceva mai bizară decât clasicele M3 și M5. Estetic, conceptul îmbracă hainele M. Partea frontală este dominată de noua bară față cu prize generoase de aer, iar aspectul tridimensional al flapsurilor prizelor de aer face o evidentă trimitere spre zona motorsportului.
Pachetul estetic este continuat pe lateral de evazarea aripilor care au de găzduit jantele M de 18 inch cu design “double spoke” plus pragurile laterale. Spatele este dominat de spoilerul spate care integrează și evacuarea dublă. Alte elemente care fac parte din linia estetică BMW M Performance care se regăsesc pe M135i sunt capacele oglinzilor exterioare de culoare Ferric Grey şi contururile geamurilor laterale, în echipare BMW Individual High Gloss Shadow Line. Sistemul de frânare poartă semnătura M, etrierele fiind vopsite în albastru.
Conceptul ascunde sub capotă un propulsor cu șase cilindri în linie de 3 litri cu tehnologie TwinPower Turbo care dezvoltă peste 300 CP. Cum ajunge această putere la puntea spate nu știm, dacă este vorba de o cutie de viteze manuală sau una automată. Cu acest concept BMW redeschide cutia Pandorei. Acum fanii mărcii așteaptă ca acest concept să se materializeze într-un model de serie care să fie un răspuns credibil la Audi RS3.