Audi este noul lider de vânzări al clasei premium. Brandul german a reușit să devanseze BMW în primele două luni ale anului, diferența dintre cei doi rivali bavarezi fiind, însă, infimă: doar 383 unități.
În perioada ianuarie-februarie, livrările Audi au depășit pragul de 242.000 unități, ceea ce se traduce printr-o creștere de 9,3% față de același interval din 2013. Motorul succesului au fost noul A3 sedan, bine primit de publicul din America de Nord. Surprinzător, SUV-ul Q7 s-a bucurat și el de un număr consistent de comenzi, deși se află pe final de carieră. BMW a raportat, de asemenea, vânzări ascendente, dar un plus ceva mai mic, de 8,9%.
China rămâne principala piață de desfacere pentru Audi, volumul de livrări din țara Marelui Zid estimat pentru acest an ridicându-se la 500.000 unități.
Audi va lansa 17 modele complet noi sau restilizate în 2014, parte a unui amplu program de extindere și restructurare a gamei, evaluat la peste 22 miliarde de euro, în următorii cinci ani.
Lupta dintre Audi și BMW nu se oprește, însă, aici. Ambii constructori și-au propus să depășească pragul de 2 milioane de unități comercializate pentru anul în curs, disputându-și până la ultima unitate vândută, coroana de lider al segmentului premium.
[…] Audi este noul lider de vanzari al clasei premium. Brandul german a reusit sa devanseze BMW in primele doua luni ale anului, diferenta dintre cei doi rivali bavarezi fiind, insa, infima: doar 383 unitati, informeaza autoindustry.ro. […]