autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: lun, Sep 30th, 2013

Volkswagen confirmă dezvoltarea unui sub-brand low-cost, inspirat de rețeta Dacia

Volkswagen reconfirmă lansarea unei game complet noi de modele low-cost. Propuse la prețuri cuprinse între 6.000 și 7.000 euro, acestea vor fi dedicate cu precădere piețelor emergente. Anunțul a fost făcut de Hans-Jakob Neusser, noul șef al departamentului de cercetare și dezvoltare VW, succesorul lui Ulrich Hackenberg.

“Dezvoltarea modelelor noastre de buget avansează. Nu am luat o decizie fermă în această privință, nu fiindcă suntem înceți, ci fiindcă vrem să ne facem bine temele.”, a declarat Neusser, citat de Autocar.

Noile modele low-cost ar putea fi reunite sub un nou sub-brand, cu o filozofie similară duetului de succes Dacia-Renault, majoritatea componentelor urmând să fie preluate din actuala bancă de organe a grupului VAG.

Designul şi partea tehnică vor fi realizate de experţii germani ai companiei, însă finalizarea întregului proces de dezvoltare ar putea fi opera partenerilor chinezi de la SAIC, alături de care VW construiește în prezent mai multe modele vândute doar în țara Marelui Zid. Pentru a reduce și mai mult costurile, nu ar fi exclus ca noile mașini low-cost să fie asamblate tot în China, în actualele uzine operate de SAIC.

Primul model produs sub noua siglă va fi lansat în 2015, însă, deocamdată, nu există niciun fel de informaţii oficiale legate de disponibilitatea noului brand pe piaţa din Europa.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>