autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: joi, Ian 31st, 2013

Opel se bazează pe 20.000 de comenzi pentru noul Adam

Noul model Opel Adam are parte de succes, dacă e să ne luăm după informațiile oferite de constructorul german, care susține că maşina a primit deja peste 20.000 de comenzi.

Lista de comenzi pentru Opel Adam a fost deschisă în luna octombrie, dar cei mai mulţi clienţi au venit la jumătatea lunii ianuarie, când au început practic și livrările pe cele mai multe piețe. Adam a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Paris, din octombrie 2012 și are un rol foarte important în strategia germanilor. În 2012, compania a estimat că a avut pierderi de 1,5 miliarde de dolari, iar Opel Adam ar putea fi salvarea mărcii germane. GM îşi propune să ducă brandul pe profit, iar Adam ar trebui să fie una dintre armele utilizate în acest demers.

Pentru a fi cât mai atractiv pentru public, Opel Adam dispune de numai puţin de 61.000 de combinaţii stilistice pentru exterior şi 82.000 pentru interior. În ceea ce priveşte detaliile tehnice, Opel Adam este construit pe o platformă scurtă a lui Corsa şi a preluat de la acest model şi unele motorizări: două propulsoare pe benzină de 1,2 litri de 70 de cai putere şi 1,4 litri de 87 sau 100 de cai putere, urmând ca maşina să mai poată fi comandată şi cu un motor economic de 1 litru şi 3 cilindri. În viitor va fi disponibilă şi o versiune turbo, conectată la o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte.

Dacă ar fi să facem o comparaţie cu succesul înregistrat de Fiat 500, trebuie spus că modelul italian a înregistrat după doar două zile de la lansare un număr de 57.000 de comenzi, adică toată producţia planificată pentru un an.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>