autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: mar, Noi 5th, 2013

Opel Insignia facelift se lansează în România săptămâna aceasta, la prețuri reduse cu 1.200 euro

Noul Opel Insignia va fi lansat oficial în România vineri, 8 noiembrie, în cadrul unui eveniment de tip porți deschise organizat în Piața Constituției. Versiunea restlizată a modelului german de clasă medie va avea un preț de pornire de 21.185 euro cu TVA, noul model fiind, astfel, mai ieftin cu 1.200 euro decât predecesorul său.

Odată cu operațiunea de întinerire la care a fost supus, Opel Insignia primește un upgrade semnificativ în materie de rafinament și tehnologie, noi motorizări și sisteme de asistență și infotainment de ultimă generație.

O serie de retușuri fine aduc exteriorului un aer nou, mult mai sportiv. Grila este acum mai lată și mai coborâtă și beneficiază de o finisare nouă, ultraglossy. Noile faruri cu accente cromate vin cu tehnologie bi-xenon și funcție adaptivă AFL+ standard, în cazul versiunilor de top, iar stopurile redesenate, formate acum din două părți distincte, dispun de tehnologie LED, indiferent de nivelul de echipare.

Dacă la exterior fanii Opel nu au parte de noutăți importante, interiorul le rezervă o mare surpriză. Consola centrală este complet nouă, comenzile fiind mult simplificate, pentru o ergonomie mai bună. Insignia a primit și un nou sistem multimedia, cu meniu și indicații vocale în limba română, inclusiv pentru navigație. Botezat IntelliLink, acesta poate fi controlat prin intermediul unui touchscreen de 8 inci, prin comenzi vocale sau cu ajutorul noului touchpad iluminat cu funcție de introducere a literelor, situat la baza consolei. Sistemul de navigație include harta completă a Europei, oferită și în format 3D.

Sub capota noului Insignia și-au făcut loc inovatoarele motoare turbo pe benzină de 1,6 litri/170 CP/260 Nm și 2 litri/250 CP/400 Nm din gama SIDI (Spark Ignition Direct Injection), oferite alături de transmisii manuale și automate cu șase trepte complet noi. Ambele propulsoare dispun de injecție directă și sistem start&stop, iar versiunea 2.0 SIDI poate fi comandată și cu tracțiune integrală. Popularul diesel CDTi de 2 litri, oferit în două versiuni de putere (120 și 140 CP), devine mai curat (99 g CO2/km) și mai eficient, consumul mediu în regim mixt fiind estimat oficial la doar 3,7 l/100 km.

Modificările de ordin tehnic nu se opresc, însă, la paleta revizuită de motorizări. Noul Insignia vine cu o serie de îmbunătățiri ale șasiului, inclusiv ale amortizoarelor, stabilizatoarelor și sistemului de direcție, ce au urmărit scăderea nivelului de zgomot și vibrații la rulare.

Lunga listă de echipamente opționale include tehnologii și elemente de confort și siguranță de ultimă oră, cele mai interesante fiind radarul și sistemele de asistență pe bază de camere video, tempomatul adaptiv, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral, sistemul de avertizare privind o coliziune frontală iminentă, sistemul de asistență la parcare, scaune ergonomice cu certificare AGR.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>