autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: joi, sept. 26th, 2013

Noul Porsche 911 Turbo a sosit în România – prețuri și informații complete

Porsche România celebrează Jubileul de Aur al iconicului 911 prin lansarea noilor declinări de top Turbo și Turbo S pe piața locală. Fanii mărcii, clienții devotați și reprezentanții presei de specialitate au avut privilegiul de a admira în premieră perla coroanei Porsche în cadrul unei gale exclusiviste găzduită de noul complex Porsche Pipera, cel mai mare centru auto de lux din SE Europei (material complet despre facilități).

Ajuns la cea de-a șasea generație, cel mai puternic și mai rapid Porsche 911 Turbo din istorie va fi oferit în două versiuni de putere – 520 sau 560 CP, la prețuri de listă cuprinse între 177.000 și 213.000 de euro, cu TVA. Primele livrări vor avea loc peste aproximativ două săptămâni, la începutul lunii octombrie.

Pentru marca Porsche, modelul 911 este un standard de excelență care și-a început parcursul acum jumătate de secol și care, în tot acest timp, a cucerit inimile iubiturilor de mașini sport din întreaga lume […]. Faptul că modelul Turbo a fost prezentat în România înaintea altor piețe mari, ne bucură și ne confirmă poziția importantă a țării noastre pe harta Porsche.“, a declarat Dana Cortina, directorul general Porsche Inter Auto România.

Performanţe demne de un supercar

Porsche nu renunţă la tradiţie nici în cazul top-modelului 911 Turbo, “inima” noii generații fiind acelaşi twin-turbo boxer cu şase cilindri, prezent şi pe GT3. Cilindreea de 3,8 litri a rămas neschimbată, însă consumul a scăzut cu 16, iar puterea a crescut până la 520 CP, în cazul versiunii entry-level, sau 560 CP, pentru varianta de vârf, Turbo S – de două ori mai mulţi cai putere decât oferea prima generaţie, lansată în urmă cu 40 de ani.

911 Turbo va fi oferit exclusiv în compania cutiei PDK cu dublu ambreiaj, şapte trepte, padele şi funcţie coasting. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h nu va dura mai mult de 3,2 secunde (3,1 secunde pentru Turbo S), în timp ce viteza maximă va depăşi cu lejeritate pragul de 300 km/h, mai precis 317 km/h, în cazul lui Turbo S.

În dulcele stil 911 Turbo, tracţiunea integrală PTM va fi standard. În plus, noul 911 Turbo preia de la GT3 direcţia electro-mecanică “integrală”. La viteze de până la 50 km/h, roţile din spate virează în sens invers celor din faţă, ceea ce facilitează manevrele în spaţii înguste. Peste pragul de 80 km/h, roţile posterioare brachează maximum 2,8 grade în aceeaşi direcţie cu cele anterioare, pentru un plus de stabilitate şi agilitate care îi permite noului model să parcurgă un tur de circuit pe celebra buclă de nord de la Nurburgring în mai puţin de 7 minute şi 30 de secunde, performanţă superioară celei atinse de vechiul supercar Carrera GT.

Pachetul Sport Chrono, standard pentru 911 Turbo S şi opţional pentru 911 Turbo, aduce în plus frâne ceramice, faruri Full-LED şi şasiul adaptiv PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), care foloseşte bare anti-ruliu active hidraulice pentru a elimina, practic, ruliul caroseriei.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>