autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: vin, Noi 22nd, 2013

Noul brand low-cost Volkswagen ar putea fi lansat anul viitor

Volkswagen ar putea face un anunţ oficial privind lansarea noului său sub-brand low-cost, în următoarele 12 luni, termen avansat de Heinz-Jakob Neusser, directorul departamentului de dezvoltare al constructorului german.

Proiectul se află încă pe masa consiliului de administraţie, care trebuie să ia o decizie nu doar în privinţa direcţiei pe care o va aborda noua gamă, din punct de vedere conceptual, ci şi asupra efectului pe care apariţia viitorului brand îl va avea asupra modelelor cu tradiţie din gama Volkswagen.

Oficialii companiei analizează, în prezent, raportul ideal dintre gama exactă de preţuri, diferenţa de costuri faţă de modelele convenţionale, calitatea şi, mai ales, profitabilitatea noilor modele Volkswagen low-cost.

“Lucrăm încă la partea de preţ. Este clar, însă, că vom construi această maşină doar dacă ea va îndeplini standardele noastre în materie de siguranţă, ţinută de drum, confort etc., reuşind să fie şi profitabilă. Ea trebuie să fie durabilă, uşor de utilizat şi să se ridice la standardele de calitate cu care ne-am obişnuit deja clienţii.“, explică Heinz-Jakob Neusser, citat de britanicii de la Autocar.

Noua gamă low-cost nu va reunită sub umbrela unui sub-brand Volkswagen, viitoarele modele dedicate pieţelor emergente urmând să fie produse sub o nouă siglă, de sine stătătoare în portofoliul actual al grupului german.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>