autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: lun, Mar 17th, 2014

Ionuț Gheorghe este noul director de marketing pentru mărcile Dacia și Renault în România

Ionuţ Gheorghe este noul director de marketing pentru mărcile Dacia și Renault în România. Acesta preia de la 1 aprilie responsabilităţile deţinute anterior de Mihai Bordeanu, noul șef de vânzări al mărcilor Dacia şi Renault, pe pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta.

Ionuţ Gheorghe s-a alăturat echipei Renault România în anul 2006 și are o experienţă de 19 ani în domeniu, debutând în industria auto la importatorul Fiat Auto Italia. S-a alăturat companiei Renault în 2006, ca brand manager Nissan. Din 2012, a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu (EMEA).

„După 8 ani dedicaţi mărcilor Nissan şi Infiniti, revenirea în România îmi oferă provocarea de a conduce marketing-ul a două mărci puternice ale Alianţei Renault Nissan. Sunt convins că voi face o echipă bună cu liderul pieţei auto din România şi împreună vom continua să menţinem traiectoria de succes a ultimilor ani”, a declarat Ionuţ Gheorghe.

Mihai Bordeanu, proaspăt instalat și-a început cariera la Renault în 2010, odată cu preluarea funcției de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru marcile Dacia si Renault. „Este o dublă provocare. Pe de-o parte, voi face marketing în „casa” marketingului (Marea Britanie), testând şi experimentând instrumente noi, mai ales în zona de comunicare online. Pe de altă parte, am ocazia de a activa pe a doua piaţă din Europa ca mărime. Sper, cu echipele de aici, să fac din marca Dacia un jucător de luat în seamă pe piaţa din Marea Britanie”, a declarat Bordeanu.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>