autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: vin, Oct 10th, 2014

General Motors își invită clienții la service prin intermediul rețelei de socializare Facebook

General Motors se folosește de noi unelte în relația cu clienții. Aceștia sunt contactați prin intermediul celebrei rețele de socializare Facebook, pentru a fi invitați la service.

Noul mecanism de marketing încearcă să repare imaginea companiei, afectată de operațiunile masive de recall din ultima perioadă. În ianuarie, GM rechema 2,6 milioane de mașini pentru probleme la contact, defect care a dus, potrivit autorităților americane, la moartea a 24 de persoane.

facebook

La opt luni de la expedierea primelor scrisori oficiale de rechemare în service, mai puţin de jumătate din mașinile vizate de acțiunea de recall au fost reparate. Metodele tradiționale de comunicare s-au dovedit ineficiente, majoritatea clienților ignorând apelul GM. În cele din urmă, Facebook le-a sărit în ajutor americanilor, devenind unealta salvatoare în campania de informare lansată de General Motors.

În total, de la începutul anului, au revenit în service cu diverse probleme, mai mult sau mai puțin grave, peste 12,8 milioane de modele din curtea GM, mai multe decât în ultimii cinci ani la un loc (9 milioane).

Cheltuielile legate de remedierea problemelor tehnice s-au ridicat la circa 1,3 miliarde de dolari, doar în primul trimestru, în timp ce numărul autoturimelor şi camionetelor rechemate în service în America de Nord anul acesta a depășit, în premieră istorică, dublul vehiculelor General Motors comercializate la nivel mondial, în 2013.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>