autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: vin, apr. 5th, 2013

Dacia a anunţat preţurile noului Logan MCV, în Anglia – Sandero, mai ieftin cu 1.200 euro

Al şaptelea model din gama Dacia, noul Logan MCV, va avea, în Marea Britanie, un preţ de pornire de 6.995 de lire sterline sau 8.240 euro. Cotaţia este mai mică decât cea din Franţa, unde cel mai ieftin MCV costă 8.990 de euro, diferenţa faţă de un Sandero echipat similar fiind de aproximativ 1.200 de euro.

În România, Dacia va deschide listele de comenzi în luna iunie, prețurile pentru țara noastră urmând să fie anunțate mai aproape de data debutului comercial. Dacă luăm, totuşi, ca punct de referință diferențele de preț dintre actualul MCV și un Sandero entry-level, pe plan local, noul break ar putea costa aproximativ 8.200-8.300 de euro.

Motoare moderne, ofertă bogată de spaţiu

Dedicat familiilor numeroase, noul Logan MCV este un break clasic, derivat direct din noul Logan sedan. Cei de la Dacia au preferat să păstreze denumirea MCV, în ciuda faptului că acum avem de-a face cu un wagon clasic.

Noul Logan MCV are o lungime totală de 4,39 metri, fiind mai mare cu 14 centimetri decât sedanul și cu 2 cm decât vechiul MCV. În schimb, ampatamentul de 2.634 mm a rămas neschimbat față de Logan-ul clasic. Graţie gabaritului generos al mașinii, cinci pasageri vor putea călători în condiții foarte bune de confort. Portbagajul dispune de un volum uriaș de încărcare ce atinge pragul de 573 de litri. Plierea asimetrică, în format 60/40 a spătarului este standard încă de la modelul de bază.

Versiunea cu șapte locuri a fost eliminată din program, locul lăsat liber de fostul MCV fiind ocupat în prezent de monovolumul Lodgy și de Dokker, care dispune inclusiv de o variantă pentru pasageri.

Paleta de motorizări pusă la dispoziția primilor clienți este identică cu cea oferită de Logan. Fanii motorinei pot comanda celebrul diesel de 1,5 litri, într-una din cele două declinări oferite, 75 și 90 CP, alternativa pe benzină fiind reprezentată de două motorizări de cilindree redusă, clasicul motor aspirat de 1,2 litri și micul turbo de 0,9 litri și 90 CP, prezent și pe fratele de concern, Renault Clio. Dacia promite un consum mediu excelent de numai 3,8 l/100 km în cazul versiunilor dCi, în timp ce versiunea 0.9 TCe are nevoie de 5 litri de benzină pentru fiecare sută de kilometri parcursă.

Printre echipamentele de serie se numără ESP, ABS, servodirecție, airbaguri frontale și laterale. Contra cost, vor fi disponibile centrala multimedia MediaNav cu sistem de navigație TomTom și conexiuni bluetooth și USB, limitator/regulator de viteză, asistență la parcarea cu spatele și funcția Eco, ce modifică parametrii de funcționare a motorului pentru a reduce consumul de carburant cu aproximativ 10.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>